Tema: Re: i5 8400 stock cooler fan RPM ir garsas
Autorius: bat0nas
Data: 2019-01-29 17:49:51
Na ša ant savo e8400 esu uždėjęs scythe ninja 2 (2x dixesnis nei
 tie visi grammaxx'ai).

Ir ant ventiliatoriaus kažkokią varžą, kur 2x sulėtina apsukas.
 (Jei teisingai pamenu).

Tai praktiškai be garso CPU. Nors su mano naudojimu, tai atjungiau
 visai cpu aušinimą ir cpu temp dae ok buvo keletą
 dienų.

Bet čia jaunystėje žaidimais buvo galima užsiimt ;)
Dabar noriu, kad tiesiog veiktų :)

--

bat0nas

----Android NewsGroup Reader----