Tema: Re: i5 8400 stock cooler fan RPM ir garsas
Autorius: accu
Data: 2019-01-26 20:00:22
On 2019.01.26 18:54, bat0nas wrote:
> i5 8400 stock cooler garsas man nepatinka.
> Prie 31C idle ventiliatorius sukasi 1200 RPM. BIOS'e nustatymas -
> Silent. Prie visų kitų režimų - dar garsiau.

O jei imt iniciatyvą į savo rankas ir tame pačiame BIOS'e Manual'iškai
pasireguliuot?
Būna ten PWM daugiklio keletas variantų.

> Google greitai neranda, kiek turėtų būt prie tokios temp. Yra įtarimas,
> kad jaunėlis su termopasta truputi pridirbo.

Tuomet vyresnėlis galėtų pradžiai įsitikint, ar gerai užsegtas
aušintuvas. Jei taip, tada nusiimt ir žiūrėt kur ten jaunėlis
suchaltūrino, ir tuo pačiu pagal save pertept ir vėl užsegt (žinoma gerai).

> Neaiškumas:
> - Blogai su pasta, todėl net ir prie 31C bando sukti didesnėm RPM, nei
> reikia. Keičiam pastą.

Nei jei ir viskas gerai su pasta, ventiliatorius prie 31C suksis tiek
pat rpm kiek jam užduos motininė.

> - Blogas ventiliatorius. Keičiam stock į kažką padoresnio.

Reiklesni su CPU ima iškart padoresnį aušintuvą.
Tai pirma reikėtų išsiaiškint — ar prie reiklesnių, ar prie nepatyrusių
dedant stock'inį aušintuvą :)

77W TDP (IvyBridge) CPU
Klasika CM Hyper 212 EVO
Beveik idle 30-35C ir ~425rpm