Tema: Re: i5 8400 stock cooler fan RPM ir garsas
Autorius: Rrr
Data: 2019-01-27 14:07:41
Nusipirk normalu cooleri su dideliu radiatorium.

Pas mane toks stovi, absoliuciai jokio garso, net prie apkrovos
praktiskai nieko nesigirdi:
http://www.skytech.lt/rrt418pkr1-cpu-ausintuvas-cooler-master-cooler-hyper-t4lga2011136611561155775fm1-p-142082.html

Stockiniai Intel cooleriai prasti, visi jie siek tiek negraziai uzia net
nauji, jau nekalbant kaip po 2-3 metu darbo.