Tema: Re: Intel SSD 660p Series 2TB
Autorius: fenix
Data: 2019-01-29 16:29:49
2019.01.29 16:12, svogunelis rašė:
> Pas mane iMac, tai nežinau ar ten galima swap nurodyti.
>
> RAM pas mane yra 40gb, lightroomas net nebando naudoti pvz 20 gb, turi
> savo limitą ir viskas.

labai minimaliai nusimanau macos, bet tarkim, kad RAM didinimas nepades

> Dėl darbo - nedirbu su 2TB duomenų, tiesiog archyvas kaupiasi, o dėl
> darbo ant SSD ir paskui perkelti į HDD per pati lightroom, kažin ar bus
> patogu taip?

nelabai supratau. as siuliau toki buda: turi darbinius duomenis letoj
talpykloj, pvz hdd, nutolusiam serveri, isoriniame dike ir pan, tai is
jo persimeti i greiciausia, ty ssd tik tai, kas reikalinga dabartiniam
"projektui" ir tiek. keiciasi projektas - persikeli tai, kas reikalinga
dabar.

> Nors gal ir mintis, bet ar nesusijauks niekas? Nes pagrindinė lightroom
> papkė tai antram HDD diske.

nesupratau x2. ar tavo programiniai failai, t.y. pati lightroom hdd sedi
ar tu kalbi apie darbine medziaga?

> Tai išorinis RAID, geriau nei išorinis SSD ir naudos neduos?

geriausia vidinis diskas. jeigu jungsi isorinius irenginius, busi
apribotas ju greicio, I/O per sekunde ir response laiko, todel is
pradziu ziurek nvme, tada sata, tada jau kazkokius kitus interfeisus.

i raid neziurek kaip i greiti didinancia technologija, nes raid0
nepatikima, raid5 is esmes brangu, raid 1 del availability, o raid 10,01
ir kt rezimai juo labiau ne tau.