Tema: Re: Intel SSD 660p Series 2TB
Autorius: svogunelis
Data: 2019-01-29 13:30:35
O kaip mano atveju tarkim, turiu išorinį diską Raid 2TB - nuotraukų kaupykla
raw/jpg ir pan. Visi failai ten.

Darbas su Lightroom, ir sakyčiau gan lėtas, gal pakeitus į 2TB SSD išorinį
(tik niekur nerandu iki 300€ pvz), ar pasijaustu šiai dienai skirtumas
dirbant? Kažkada mėginau prieš porą metu, tai niekas man nesijautė dirbant
su lightroom ant pirmojo disko SSD lyginant su HDD Raid. Bent jau taip
pasirodė - įkeliant nuotraukas, užkrovimas vaikštant tarp nuotraukų
lightrome ir pan.

"fenix"  wrote in message news:q2ntba$jdf$1@trimpas.omnitel.net...

> Turejau omeny i kompa kaip antra diska vietoj HDD ar pigesnio SSD.

2 klausimai:
1) kas ten bus laikoma? jeigu filmai, filmuotos medziagos, raw ir pan
dideliu dydziu foto ir kt didzliu dydziu failai (archyvas), tada px, nes
didziausias skirtumas tarp hdd ir ssd tai random seek. siuo atveju
paprastai failai sedi paeiliui ir gaunasi sequential - t.y. ir hdd gerai
2) ar pinigai svarbu? jeigu svarbu - paprastas patikimas diskas. ir ne 2
TB o 4 arba 6-8 ir t.t.