Tema: Re: Intel SSD 660p Series 2TB
Autorius: fenix
Data: 2019-01-29 14:28:09
2019.01.29 13:30, svogunelis rašė:
> O kaip mano atveju tarkim, turiu išorinį diską Raid 2TB - nuotraukų
> kaupykla raw/jpg ir pan. Visi failai ten.
>
> Darbas su Lightroom, ir sakyčiau gan lėtas, gal pakeitus į 2TB SSD
> išorinį (tik niekur nerandu iki 300€ pvz), ar pasijaustu šiai dienai
> skirtumas dirbant? Kažkada mėginau prieš porą metu, tai niekas man
> nesijautė dirbant su lightroom ant pirmojo disko SSD lyginant su HDD
> Raid. Bent jau taip pasirodė - įkeliant nuotraukas, užkrovimas vaikštant
> tarp nuotraukų lightrome ir pan.

visu pirma, kazkiek duomeu programos uzsikeshuoja, tai tau reikia
pameginti fiziskai padidinti RAM kieki, jeigu tai pigiai imanoma, ir
padidinti swap dydi, tikiuosi windows swap nurodytas SSD diske ir adobe
swap taip pat nurodytas SSD diske. pamegink rankomis swap dydi nustatyt
kokius 2-3X savo RAM dydzio. teoriskai tada esant pakanakamam swap
dydziu letai nuskaitys HDD esancius duomenis tik pirmaji karta, visus
kitus kartus uzkraus is swap SSD diske.

imho, isorinius SSD pamirsk, nes turesi USB overhead'a. labai sveika
dirbant darbinius einamus failus persimest i SSD fiziskai, tarkim tuos
keliasdesimt GB - juk nedirbi vienu metu su 2TB duomenu?