Tema: Re: COM: aukcionas ThinkPad X61
Autorius: xsas
Data: 2018-12-12 08:12:17
2018-12-11 19:57, Lapinas rašė:
> Nu nebesisvaiginkit, jeigu reik ikso, tai siulykit tiek, kiek pasiryze
> uz ji moket.
> Jeigu zmogus nori parduot, tai nezais: ne ebejus cia - mokescio nera.
> Galu gale jei kaina pardavejo netenkins, tai neparduos ir tiek. Jokiu
> sankciju forumiuke nera.

+++

> Gal ir imciau sau, bet iksas, kiek atsimenu, neturi trackpado, tik
> klitori, man bus nepatogu. Mano masinos diagnostikoj lemiami veiksniai
> batarkes laikymas ir CPU (absurdas, bet taip yra). Taip kad iksas manes
> nedomina.
> Nu ir dar jame COM nera, kas butu privalumas.

Tai galiu pasiūlyti Tamstos reikmėms ThinkPad X201 Tablet'a
Čia ne tik trackpadas bet ir touchscreenas yra:) Visai smagu diagnostinį
softą su pieštuku tiesiai ekrane valdyti..

Kaina būtų tikrai su dyyydele kalėdine/newsine nuolaida :)

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/thinkpad-x201-tablet-38414893.html#