Tema: Re: COM: aukcionas ThinkPad X61
Autorius: Lapinas
Data: 2018-12-11 19:56:50
 Nu nebesisvaiginkit, jeigu reik ikso, tai siulykit tiek, kiek pasiryze uz
ji moket.
Jeigu zmogus nori parduot, tai nezais: ne ebejus cia - mokescio nera. Galu
gale jei kaina pardavejo netenkins, tai neparduos ir tiek. Jokiu sankciju
forumiuke nera.
Gal ir imciau sau, bet iksas, kiek atsimenu, neturi trackpado, tik klitori,
man bus nepatogu. Mano masinos diagnostikoj lemiami veiksniai batarkes
laikymas ir CPU (absurdas, bet taip yra). Taip kad iksas manes nedomina.
Nu ir dar jame COM nera, kas butu privalumas.