Tema: Re: COM: aukcionas ThinkPad X61
Autorius: andzeja
Data: 2018-12-11 20:06:39
Kazkada turejau toki darbini, fajnas loptopas. Jo, tacpado neturi, bet prie pipsiko priprantama. Com portas turi buti dock staisene. Nemaciau koks siame procas, bet turejau dualkorini, kaip ir nieko. Tiesa akumas mire metu begyje, bet ten  galima ideti didesni...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/