Tema: Re: USB raktas
Autorius: Caponi
Data: 2018-12-06 12:56:59
Tam reikalui aš nematau nieko tinkamesnio kaip
https://www.amazon.com/Iodd-Iodd2531-Black-Virtual-Enclosures/dp/B00TDJ4BJU

Greičiais perpis bet kurį flashiuką, priklausomai nuo įdėto HDD/SSD
galėsi nešiotis vienu metu nuo vienos iki dx instaliacijų, jokių parkių
ir nei sekundės papildomo laiko botinių flashiukų ruošimui (tereikia
įmest elementarų ISO). Apskritai aš drįsčiau teigt, kad tai yra vienas
geriausiu ir naudingiausių mano įsigytų darbo įrankių.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/