Tema: Re: USB raktas
Autorius: svyt
Data: 2018-12-06 12:37:31
Niekad gyvenime nesupratau kodel situose irwnginiuose greitis
 vertybe? Is anksto suruosiu ka ruosiuos kelti, ir eidamas
 pietauti ar migot paleidziu.
per nakti keli TB persikelia
 nepriklausomai nuo irenginio greicio. Daznu atveju greiti yra
 praktikoje nejuntamai greitesni, o kaina juntamai didesne.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/