Tema: Re: USB raktas
Autorius: Caponi
Data: 2018-12-06 10:44:55
Visi reikalavimai vienu metu neįgyvendinami..

Pradedant nuo to, kad, mano galva, bet kuri duomenų laikmena yra
traktuotina kaip eksploatacinė medžiaga ir gali numirt bet kada,
nepriklausomai nuo brangumo ar brando. Man asmeniškai kaip gamintojai
patinka Kingston, Lexar, Samsung, bet tai nereiškia, kad jie karts nuo
karto nepastimpa.

O greitis ir kaina yra tiesiogiai susijusios charakteristikos, atmetus
ten visokius nestandartinius sprendimus, kaip visokie fingerprintai,
kodavimai ir panašiai, didžiaja dalim sparta kainą ir įtakoja, bent jau
man iki šiol juntamų išimčių užfiksuot nepavyko. Mano pagrindinis
darbinis Lexar P20 prieš kokius 1.5 metų buvo vienas greičiausių rinkoje
ir kainavo kelis kartus brangiau už analogiškos talpos eilinius lėtus
flashiukus. Va neseniai reikėjo minimalios talpos bet kiek padoresnio
greičio daikto, tai paėmiau DTEG2/32GB, kuris už pigiausią 32GB
Kingstoną kainavo beveik 4x brangiau. Tiesa, šiandieninės kainos už
atmintines yra tokios, kad tie 4x mano atveju buvo ~15 Eur :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/