Tema: Re: Black Friday
Autorius: [mikro]
Data: 2018-12-06 21:18:54
aiskuma. kadangi manuoju atveju trackingo nera, tai jie patys nieko atsekt
negali. matyt teks rasyt griezciau, arba grazinat bapkes, arba siunciat
nauja preke. realiai man prekes reikia, nes uz tokius pinigus lt 2tb ssd
niekaip negausi:) tam as ji ir pirkau per ta black fryday:)

"Zyza"  wrote in message news:pubsgl$fba$1@trimpas.omnitel.net...

Šiaip rašė, kad su DHL siunčia, bet DHL puslapyje pagal duotą tracking'ą
nieko nerado jau nuo pat pradžios, o vidinėj amazono sistemoj (na
paspaudus ant tracking) sakė, kad atiduotas kurjeriui. Žodžiu
susisiekiau, per kelias valandas suorganizavo pakartotinį siuntimą.
Laukiam toliau :)