Tema: Re: Black Friday
Autorius: Kesha
Data: 2018-11-29 08:27:32
Spakainas wrote :
> O taip normaliai, ūkiškai gali paaiškint kam jis reikalingas? Nu kad ir aš
> suprasčiau :D

o tai galvoji aš pats žinau :D
tipo dar vienas input įrenginys prie klavos, pelės, trackir... tik, kad
valdomas akimis (beje visos smulkios operacinės sistemos valdymo
pyzdikliuškos veikia tik su Win 10, o pas mane namie win 7) :)
šiaip ėmiau daugiau gal grajuose paišsipisinėt :) bet knieti ir dar kur
pritaikyt...