Tema: Re: Microsoft VLSC. Reik pagalbos.
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-11-22 13:02:46
o tai prie ko čia trace ir nslookup, jei gauni 404?

nes nu man tai pasiūlė perkraut kompiuterį ir dar ten kažkokias varneles 
IE paklikint. Eina jie nx :D

2018.11.22 12:05, Lapinas rašė:
> Dėkui,
> o gali pračekinti šitą:
> 4. In a command window type nslookup vl.download.microsoft.com
> 5. In a command window type tracert fullproduct.download.microsoft.com
> 
> 
> "MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message 
> news:pt5sj1$lpo$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Kaip jau kažkada skundžiausi, atsisiunčiant produktus gaunu klaidą 404.
>>> Gal kas turite akauntą pas MS VLSC ir interneto provaideris ne TELIA?
>>> Gal galite pabandyti ar veikia Jums atsisiuntimas?
>>
>> Litnet'as - neveikia (404)
>>
>> GET h t t p s://msproduct.download.microsoft.com/favicon.ico 403
>> GET h t t p s://msproduct.download.microsoft.com/db/SW_DVD5.. 404
>>
>> Bet:
>>
>> C:\>tracert msproduct.download.microsoft.com
>>
>> Tracing route to cs1005.wpc.omegacdn.net [152.199.20.110]
>> over a maximum of 30 hops:
>>
>>  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  ____
>>  2   292 ms    42 ms     3 ms ____
>>  3     *        *        *     Request timed out.
>>  4    16 ms    14 ms    13 ms  212-59-14-226.static.zebra.lt 
>> [212.59.14.226]
>>  5    24 ms    25 ms    17 ms  212-59-1-86.static.zebra.lt [212.59.1.86]
>>  6     6 ms     6 ms     6 ms  152.199.20.110
>>