Tema: Re: Microsoft VLSC. Reik pagalbos.
Autorius: Lapinas
Data: 2018-11-22 12:05:48
Dėkui,
o gali pračekinti šitą:
4. In a command window type nslookup vl.download.microsoft.com
5. In a command window type tracert fullproduct.download.microsoft.com


"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message 
news:pt5sj1$lpo$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kaip jau kažkada skundžiausi, atsisiunčiant produktus gaunu klaidą 404.
>> Gal kas turite akauntą pas MS VLSC ir interneto provaideris ne TELIA?
>> Gal galite pabandyti ar veikia Jums atsisiuntimas?
>
> Litnet'as - neveikia (404)
>
> GET h t t p s://msproduct.download.microsoft.com/favicon.ico 403
> GET h t t p s://msproduct.download.microsoft.com/db/SW_DVD5.. 404
>
> Bet:
>
> C:\>tracert msproduct.download.microsoft.com
>
> Tracing route to cs1005.wpc.omegacdn.net [152.199.20.110]
> over a maximum of 30 hops:
>
>  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  ____
>  2   292 ms    42 ms     3 ms ____
>  3     *        *        *     Request timed out.
>  4    16 ms    14 ms    13 ms  212-59-14-226.static.zebra.lt 
> [212.59.14.226]
>  5    24 ms    25 ms    17 ms  212-59-1-86.static.zebra.lt [212.59.1.86]
>  6     6 ms     6 ms     6 ms  152.199.20.110
>