Tema: Re: laptopas namams
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2018-11-15 19:28:16
Pristatau savo pozicija:
Kol buvau jaunas ir grazus, (o dabar tik jaunas), studindamas i vilniu
taseje kompa veziojausi. Nusivezi i vln, pajungi prie moniko, grizes pas
tevus prisijungi prie ju moniko. Tampyt kompa autiku biski uzsipsdavau,
bet ka darysi. Kompe muzika, zaidimai, kursiniai. Kai dovanu gavau tada
dar pakankamai galinga laptopa, buvo visai nice. Tampydavau ji ir pas
tevus, ir i pajuri, ir bet kur kitur-filma ziuret, flight simuliatoriu
pakapoti, muzikos paklausyti, knygas paskaityti. Dabar turiu thinkpada
su pikta batareika. Jis irgi-ir namuose geimint hakint, ir pas klienta,
ir pas tevus, ir dar kur nors. Taciau geiminimui jau reika biski
galingesnio kompo, o tai priestarauja energijos taupymui del batareikos.
Taip pat ji prie teliko ne itin patogu pajungti, taigi, kompas dabar
pagrindinis darbo ir apriboto geiminimo irankis, ji vezuosi pas klienta.
Namie tv ziuriu per raspberry, trumpam mobilumui pasiimu plansete. Su
plansete nepaprogramuosi normaliai, nes ekraniukas mazas, nepageiminsi
del to paties, su androidu ir zaidimu crackinimu ten tiesa pasakius dar
nesiaiskinau. Visai fainai butu, jei kompas galetu plansete
pavirsti-nauji thinkpadai ir lengvi, ir taupus, ir galingi, ir yra su
toucho galimybe ir galimybe pavirsti didele plansete (nors biski
griozdas jau butu). Anyway manau, kad jei dirbi su docais, tada puikiai
tinka laptopas-ji gali i kiema issitempti, kazkada stacionaru tempiau i
kiema su prailgintoju, bet romantikos tai ne itin pridejo. Jei prisideda
kazkiek grafikos, geiminimo, tada geriau didelis laptopas. Jei rimtai
geimini/dirbi, tada geriau ir laptopas, ir stacionaras-stacionare dirbsi
po dideliu gruzu, prie jo prisisslint su laptopu gali. Jei laptopas ne
per sunkus, bet galingas, butu faina jei jis moketu pavirst plansete
(kaip yoga)-tada nebereiktu plansetes. Su laptopu siaip labai smagu
miske dirbti-nuvaziuoji, pasistatai virduliuka, issiverdi arbatytes, dar
kepsni koki pasikepi, 4 valandu batareika leidzia adekvaciai dirbti,
inverteris ta laika brangiu budu (benzo deginimas) dar prailgina. Su
stacionaru taip sunkiai gautusi, taciau gali nuotoliniu budu pasijungti
su laptopu prie stacionaro ir gauti jo galinguma.