Tema: Re: laptopas namams
Autorius: Nitro
Data: 2018-11-15 12:12:48
Taip, ir as zinau savo poreikius bei kam bus naudojamas tas laptopas. Pries desimt metu as irgi kalbejau kaip tranzoo, kol greta stalinio neatsirado laptopas.

Tai is esmes skirtingiems tikslams naudojami irenginiai ir juos sieja tik tai, kad abu yra kompiuteriai :) Tarkim zaidimu nebezaidziu, tai man tas stalinis kompas tik dulkes renka.