Tema: Re: laptopas namams
Autorius: MRT
Data: 2018-11-15 10:18:23

> Pas mane taip. Nu ir nenaudojamas visai laptopas. Viskas daroma prie
> stacionaro. Kaip ten bebūtų - nepalyginamai patogiau.

o as kai persikrausciau taip ant stacionaro dulkes kaupias..
vakare telika beziuredamas dar ant laptop'o aki i newsus ar siaip kur uzmetu..
tiesa.. laptop'as, kuri konkreciai sau pirkau 2016m. pradzioje ir buvo mano pirmasis laptop :)
tik cia kolkas tipo laikinai, todel piguvinis fufeliukas... kol ikvepimas ateis prie stacionaro..
dzin kad ilgai nenaudoju stacionaro - man jis reikalingas :) .. minimum epizodiskai arba bent psichologiskai..