Tema: Re: Pašnekam apie USB flashus
Autorius: Caponi
Data: 2018-11-05 18:07:32
Kas link proceso patikimo, tai nebent, kitų priežasčių niekaip neįžiūriu.

O kas link supporto tikslų, tai čia į šalį ir nelabai į temą, bet yra
baisiai liūdna, kad tikslą procese šiais laikais mato dauguma, ypač
stambesnių, kontorų - sutikčiau tokios minties autorių (ne kartotojus,
eilinių durnių per daug ant svieto :-)), pasmaugčiau nx plikom rankom...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/