Tema: Re: Pašnekam apie USB flashus
Autorius: Vytooks
Data: 2018-11-05 15:31:30
Pas mane jau perteklius tų flašiukų ir kortelių, naujų ir naudojamų,
todėl man nieko laukti nereikia, prireikus paimu iš stalčiaus.
Perku tik tuos, kur tukstančiai patenkintų feedbacku ir prekės reitingu
ne mažiau 4.8
Per N metų man nebuvo ABSOLIUČIAU jokių galvos skausmų, tad kodėl
turėčiau nepirkti iš Ali?