Tema: Re: Pašnekam apie USB flashus
Autorius: Caponi
Data: 2018-11-05 16:39:26
Kartoju lėtai. Nepriklausomai nuo to, reikia skubiai ar ne, bet iš LT:

1. Gaunam nepalyginamai greičiau.
2. Tarkim, sugaišti pusvalandį ir pas Ali išsinagrinėji feedbackus, bet
iš LT to daryt nereikia, perki A-Data ir tikrai gausi A-Data, perki
Kingston, tikrai gausi Kingston. Pas kitaicą perki condom style
Kingstick ir geriausiu atveju jis net veiks. Tebūnie tikimybė link 95%,
bet tikrai ne 100%.
3. Kaina iš esmės ta pati ar Kingstick Kinijoj, ar Kingston Lietuvoj.
4. Garantija iš LT yra. Gal jos ir nereikės, ar net gedimo atveju
neapsimokės knostis ten po kokių 2 metų, bet yra.

Tai visgi, kuo Kinija geriau, jei ten nėra anei jokio, net teorinio pliuso?

Aš suprantu, kai perkama pigiau ar kai perkami daiktai, kurių ant LT
nėra, tada viskas OK, aš pats jau ne vieną šimtą pirkimų iš kitaicų
padaręs, bet nu kam iš ten siųsdintis visokius flashiukus ar atminties
korteles niekaip nesuprantu...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/