Tema: Re: Ieva atpigo
Autorius: Bronco
Data: 2018-09-28 17:50:49
On 2018-09-28 09:48, MRT wrote:
> Truputi subalamutinai dabar.. kiek Amazon'as duoda garantijos 970Evo?..
> 2 metus, o toliau dar 3 metus - kreiptis tiesiai pas Samsung'a?

Žinok, kada atsiųs naują patys, o kada jau nukreips pas Samsungą, tingiu
gilintis. Greičiausiai pirmas 30 dienų siųs naują ar grąžins pinigus
pats Amazon, o gal ir cielus pirmus metus taip darys, o paskui pas
Samsungą nukreips. Anyway, problemų nebus jokių.

Lygtais 2015 ar 2016 metais man sugedo 840 EVO (užsirakino Secure Erase
metu, Intel RST bugas), buvau dar temą apie tai pakūręs. Tai aš tik klik
klik amazone, jis man pyst nuorodą į samsung, aš užėjau į tą nuorodą,
sumaigiau reikalingus RMA duomenis ir už poros dienų skambutis į vartus,
kurjeris laukia siuntinuko samsungui. Padaviau, po savaitės ar kelių
dienų, jau nepamenu tiksliai kiek užtruko, tik pamenu, jog labai
nustebino greitis, vėl skambutis, kurjeris naują supakuotą 840 EVO
atvežė. Už nieką mokėti nereikėjo. Va, toks servisas.