Tema: Re: Ieva atpigo
Autorius: Sniegas
Data: 2018-09-22 12:55:22
Na, kai aš dirbu UK, man tie 20 eurų tėra arbatpinigiai ir nenoriu
terliotis su visokiais siuntimais iš Amazon ir neaiškiom garantijom.
Skyteche perku jau daugiau kaip 10 ir bėdų neturėjau. Buvo iš italų
užsakiau foto aparatą per Amazon - dingo ir pirkėjas, ir fotoaparatas,
po savaitės pinigus atgal grąžino į sąskaitą.