Tema: Re: Ieva atpigo
Autorius: Sniegas
Data: 2018-09-25 21:31:28
Na, ir aš esu ne kartą iš Amazon pirkęs, bet kai užsiroviau ant tokio,
kai pasiplovė ir su daiktu, ir su pinigais atidžiau vertinu visus tuos
pardavėjus. Na, pinigus grąžino po savaitės, bet nervų irgi kainavo, nes
sumokėjau 600 eurų. Ne viską ten pats Amazona parduoda, kaip čia Bronco
bando įteigti.