Tema: Re: galaxy tab s2 ar tab a 2018
Autorius: sarasforever
Data: 2018-10-04 22:16:22
taip...nupirkau tab S2..nupirkau ir orginalu dekla...na tikrai super...
malonus, plonas, ryskus...
Dukra nusipirko tab A 2018 ...na jau is pirmo pasiziurejimo tikrai
nesulyginami dalykai...nezinau kaip su funkcionalumu , bet tab A kazkaip
nedziugina..:)
kadangi pirkinys tab s2 buvo zmonai... galvoju kad man reiktu "leveliu"
geresnio...:) s3? s4?  kazkaip bijau as Ipado...:)

"Dainiushas"  wrote in message news:pls5mf$vnu$1@trimpas.omnitel.net...

čiupinėjau Tab A gal 17-tų. Šudas visiškas IMHO ir tie kam nupirkau
patampė ir numetė į kampą. Nors iš karto sakiau, kad imtų TAB S arba iPad.