Tema: Re: galaxy tab s2 ar tab a 2018
Autorius: 70005
Data: 2018-08-26 17:38:59
"sarasforever" <xxx@yyy.lt> wrote in message
news:plpemi$628$1@trimpas.omnitel.net...
> tab s2 - 2016 su silnesne batarke bet zymiai plonesnis ir lengvesnis...9.7
> IPS... sim korta kurios visai nereikia.
> tab A - 2018 m talpesne batareika, storesnis, sunkesnis, 10.1 tft wifi,
> kaina zenkliai mazesne.
> Kuris tinkamesmesnis home-travel use... is esmes tik internetui.
> Aciu patyrusiems.

Turejau/turiu abu. (Tab A pirkau pernai, tai gal ne 2018 m.?).

Tab A - gana grubus, i lietimus reaguoja prastai, briaunos nemalonios,
blyskokas, 16:9.
Tab S2 - 3:2 (man patinka), ryskus, nugludintas, greitesnis. Tiesa, po triju
menesiu uzluzo, nebeisijunge ir nepavyko resetint, tai ka tik gavau nauja
vietoj jo.