Tema: Re: galaxy tab s2 ar tab a 2018
Autorius: 70005
Data: 2018-08-26 20:31:30
"sarasforever" <xxx@yyy.lt> wrote in message
news:pluhpu$jdn$1@trimpas.omnitel.net...
> Turiu galvoje kad jei kas atsitiks su tabu...kaip pvz 70005 - tam.
> Kokiam laikotarpiui suteikiama ir ka reikia daryti jei sugenda garantiniu
> laikotarpiu?

Mano ir buvo iš Amazon (tiksliau, iš kito pardavėjo, kuris prekiauja jų
platformoj). Sugedo, parašiau, kad sugedo ir noriu, kad pakeistų, tai
atrašė, kad atsiprašo, bet pakeisti negali, nes pardavėjas ne jie, tai gali
tik priimti atgal ir grąžinti pinigus, ir siūlo užsisakyti naują bei
pasirinkti skubų pristatymą, o tada jiems parašyti, kompensuos priemoką už
skubumą.

Panašiai ir padariau.

Garantija - 2 m.