Tema: Re: Naujas PC: nuo kada kaina +/- panaši laptopo ir pc?
Autorius: Rimas
Data: 2018-06-12 11:48:49
On 2018.06.12 11:10, MRT wrote:> Skirtumas reiksmingesnis lieka matkej -
laptop'e jos kompaktiskos ir
 > mazesnio funkcionalumo..
 > Desktop'ui - o kodel ziuri H370 chipset'a, juk galima ir pigesni B350
 > (realiai tai nedaug skirsis).
Na rinkausi, kad būtų display port ir skirtumas tarp B360? ir H370 buvo
berods <10eur...

 > Laptop'ine matke gausiai kuklesne.. pora slot'u, pora portu ir psio..
 > net CPU - tiesiog prilituot..

Man nieko nereikia. Šiuo metu yra 1TB SSD ir jo per akis.

 > Toliau - argi tau laptop'inis case kazkoks "stebuklas"?..
 > hi-end, jei nebarska tragiskai ir ekrana nulaiko tais vyriais..
 > Maitblokis - 19V 3,16A 65W ... net OEM'inis ~20 Euriuku.. ir veikia..
Ne stebuklas, galima ir neimt to fractal..

 > Be superiniu GPU tavo stacionarui kompas per ausis ir 200W, tai realiai
 > ~25Eur ir net ne Spire ar Clienergy :

http://www.skytech.lt/fsp30050ahbcc-fortron-fsp30050ahbcc-bronze-300-p-394168.html

Kažkaip nusipigint ant psu nenoriu (tiksliau visai nenoriu), bet jei
šitas fortronas skaitosi normalus, tai ok būtų

 > Tai kuo desktop geriau - ismastyt gali.. tavo Vostrui korpusas
nekeiciamas,
 > jei procas neuzkaites pritarkavo morku kaip koks i3-8100, tai nereiskia,
 > kad ilgai tarkuot nekriokdamas gales.. o jei ir gales, tai kaip cia CPU
 > baisiai aktualus?..
 > Kai CPU darbai trunka ilgai ir tai laikas=pinigai=patogumas - netgi
 > permoka uz ta i5-8400 imdami bent i7-8700.

Jokių cpu load darbų nėra. Tiesiog win + softas, kuriam gamintojas
rekomenduoja: vienam (i5-3320m + 16GB RAM) kitam (i5-6440EQ + 16GB RAM).
Viskas kaip ir neblogai, bet jei paleidi juos kartu, ar vieną kokį per
virtualkę - jau tas 16GB ram stipriai ant ribos ir CPU pačiulpia kartais.
Čia kaip visados su naujesnėm versijom - dar prieš kokia 2-3m viskas ok
buvo :)

 > PS. i7-8750H laptopinis 6C/12T .. tiesa, jis labiau i gaming plytas
 > orientuotas, tai:
 > https://www.markit.eu/lt/lt/produktai/v1?Target=search&Search=i7-8750H
 > http://www.skytech.lt/search.php?keywords=i7-8750H
 > t.y. uz GPU irgi tektu atkoset.. ir uz "geimerini" tiuninga..
Užtat tų brangių ir nelabai noriu - prikrauna gpu, dar visokio chlamo,
kurio man absoliučiai nereikia.