Tema: Re: Naujas PC: nuo kada kaina +/- panaši laptopo ir pc?
Autorius: Caponi
Data: 2018-06-11 15:18:10

On 2018-06-11 14:46, Rimas wrote:

> Žiūrėjau Latitude 5590 seriją na ir ką? taigi vis tiek monikas bus 15.6
> :) Tik jau jų kaina nuo 1100eur. O jei galingesnis procas, tai jau ir
> visi 1500eur.

Taip, matrica 15, bet gal jau IPS, o ne dešova TN su PWM'iniu backlightu.
Ir ten klava bus malonesnė.
Ir prie kompo prisiliest maloniau.
Ir cooleris, tikėtina, nepradės kaukt po pusmečio/metų ar nesijunginės
kas 5 minutes worde tekstą surinkinėjant.
Ir SSD gal bus ne pigiausias surastas rinkoje.
Ir korpusas negirgždės paėmus į rankas.
Ir t.t.

> Man pvz nereikia magnio lydinio korpuso (kaip kad buvo d830) ar dar
> kokių pribumbasų...

O tai kodėl stacionarui reikia FD, o nepakanka kokio Spire? Ta prasme aš
ne prieš FD, bet lygint reikia adekvačius daiktus, jei jau NB su vienu
pigiausių rinkoje plastmasiniu korpusu, tai ir su stacionaru
"neišsipisinėk" :-)

> Matai, aš giliam šoke :) galvojau ateisiu, pasijamsiu naują i7 (užteks
> be K), 32GB ram už kokia ~700eur (visa dėžė su WIN, bet be GPU, be
> moniko, klavos, pelės) ir būsiu laimingas. Bet pasirodo neišeina.
> Depresija nu :)
>
> Dabar reik jau žiūrėt - gal visgi jamt tą latitude kažkokį 5590 serijos,
> (nes dabar esamam e5530 jau >5m) ir nesukt galvos. Visgi mobilumo man
> reikia, ir jei už tuo pačius pinigus aš gaunu realiai tik 40% greitesnį
> CPU, tai kam man tas PC. Jei turamas e5530 nusprogs, vis tiek teks pirkt
> ant greito kažką, kad turėt... Kitaip man neišeina.

Nu čia jau nepatarsiu, pats spręsk. Jei mobilumo reikia, tada dėl kompo
tipo kaip ir viskas aišku, nelabai ir trydą kurt reikėjo šituo kampu, o
konkretus modelis/parametrai pagal poreikius, turimus finansus ir
tolerancijos ribas pigiai technikai :-)
Iš kitos pusės E5530, jei su SSD ir bent i5 CPU tai daugeliu atveju jo
dar pilnai pakanka, nors vėlgi, čia jau pačiam geriau matyt.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/