Tema: Re: Naujas PC: nuo kada kaina +/- panaši laptopo ir pc?
Autorius: Caponi
Data: 2018-06-11 10:51:52
Tai čia iš dviejų pusių gali pažiūrėt. Pirma - stacionarą susirinkai ne
visai iš biudžetinių dalių (imk tada SSD patį pigiausią kokį rasi iš
SATA, korpusą už niolika Eur, maitblokį už panašią sumą), jis bus
našesnis (panašiau gautųsi jei stacionare dėt i3 bei 8GB RAM) ir turės
galimybę būt modernizuotas ar, kažkada vėliau prireikus, nebrangiai
remontuojamas (notebooke paprastuoju būdu keičiasi tik HDD/SSD ir RAM).
Iš kitos pusės pagalvok iš kokių "šiukšlių" turi būt pagamintas tas
pigus NB, kad už tokią sumą papildomai gaunasi monikas, kolonėlės,
baterija, klava, pelė, mikrofonas, kamera etc. Taip, kai kurie dalykai
gal ir neaktualūs, bet į moniką tikrai teks žiūrėt, aušinimo sistema
greičiausiai irgi duos apie save žinot ir pan. Jei ką, Vostro 3xxx
serija yra visiškai biudžetinis pigus plastmasiukas, tik tiek, kad su 3
metų garantija.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/