Tema: Re: zenbook ux430 ar vostro 5370?:D
Autorius: [mikro]
Data: 2018-03-30 20:10:41
nieko jis neplonas, as irgi nesuprantu, kodel neidejo to rj45. drasiai jis
ten tilptu. mano jau mires samsungas plonesnis ir tilpo...
o skyteche sita maciau, todel ir sakiau, kad susikaupus dar kokiam barachlo
reiks kartu ir prigriebt.

"MRT"  wrote in message news:p9lpg2$kn9$1@trimpas.omnitel.net...

> ai dar, idomiai lenovo issprende (gal jau ir seniau taip buvo - kuris
> laikas as ju neturejau).
> etherneto chipas intel - 219v gyvena, bet norint etherneto porto reikia
> extention cable. tai dar ta reks uzsisakyti, nes nekomplektuoja kartu.
> kartais prireikia dar koki tinklo device'a kai reikia uzkonfigint.

pagooglinau.. carbon'e irgi.. nu bet jmj..
L380 realiai toks plonas, kad tokio pypieco reikia?

http://www.skytech.lt/4x90f84315-lenovo-thinkpad-ethernet-extension-black-cable-p-254219.html