Tema: Re: zenbook ux430 ar vostro 5370?:D
Autorius: [mikro]
Data: 2018-03-30 19:10:55
tai jo, kadangi skyteche ir pan kontorose nebuvo, pasiskambinau savo senam
tiekejui ir be problemu, nors ir 15 vnt sako:)
tai tuom ir buvo pajamtas. vienzo dziugina kolkas viskas ok.
ai dar, idomiai lenovo issprende (gal jau ir seniau taip buvo - kuris laikas
as ju neturejau).
etherneto chipas intel - 219v gyvena, bet norint etherneto porto reikia
extention cable. tai dar ta reks uzsisakyti, nes nekomplektuoja kartu.
kartais prireikia dar koki tinklo device'a kai reikia uzkonfigint.

"MRT"  wrote in message news:p9lleq$hmj$1@trimpas.omnitel.net...

> jo, dekingas tau labai, nes kazkaip nebuvo tas l380 man ant akiu
> uzkliuves. siaip nedaug ji kas ir turi. visokiuose skytechuose nei kvapo:)

skytech'e ieskojau Thinkpad 13 (G2 ar naujesnio..cia kaip E380 butu)..
kai neradau - www.markit.lt isdave tuos L380.. tada issigooglina,
kas turi kontakta su maziau populiariomis didmenomis.

cia tas atvejis: gal tuoj bus.. palauk, o kiek laukt visiskai neaisku..
Itariu, kad po keliu savaiciu turetu ir Skytech'e pasirodyt, bet ...