Tema: Re: zenbook ux430 ar vostro 5370?:D
Autorius: [mikro]
Data: 2018-03-26 18:20:03
su 8 gen cpu latitude'u nieko kabinancio nera. pusplytes tokios, kazkaip
fui - nesiziuri:d
vat idomu kiek tie vostro blogiau uz latitudes. butu negaila pinigu - px,
imciau xps13. bet kaina kosmosas:) 1700eu uz laptopa nx gal kolkas dar:d
siaip bl, butu konfigas asuso su 16gb ramo, tai ir negalvociau. bet ant
marijos zemeles nera. o su 8 kazkaip ranka jau nebekyla imt...

"fenix"  wrote in message news:p9b2ma$3u0$1@trimpas.omnitel.net...

hp tik nuo elitebook, ir tai - tn matricos ir kiti pataupymai praktiskai
garantuoti default modeliuose, probukai - trumpai shudas uz brangiai
dellus ziurek i lattitude. senesnes serijos lattitude 13' - labai
patiko. malonus kompai. vat apie tokius
http://www.dell.com/en-us/work/shop/dell-laptops-and-notebooks/latitude-3380-education/spd/latitude-13-3380-laptop/cto4l338013us

Klaviatura yra subjektyviausias dalykas, ir cia arba patinka, arba ne.

p.s. esu saliskas, nes pastaruosius ~10m sedziu prie vien skirtingo
plauko hp elitebooku