Tema: Re: monitoriaus upgrade
Autorius: Bronco
Data: 2018-03-21 21:25:02
On 2018-03-21 14:08, Audrimas wrote:

> tik iškilo keli klausimai kas geriau
>
> 27" 1440p vs 27" 1080p

Ne vien šitie parametrai apsprendžia moniko gerumą. Moniko tipas,
matrica, klasė daugiau lems, nei rezoliucija. Teoriškai, jei tai būtų du
identiški vienodo dydžio monitoriai, tai be abejo geriau 1440p, bet aš
spėju, jog kalba eina apie skirtingų klasių ir kainos modelius?

> 1. kadangi visi filmai pas mane 1080p, ar jie labai baisiai atrodys ant
> 1440p fullscreen? taip pat ir didelė dalis youtube vis dar yra 1080p

Filmams ir Youtubei pofig, viskas bus ok.

> 2. ar vaizdas 24" 1080p atrodo daug geriau nei 27" 1080p, nes ppi kaip
> ir geresnis ant 24"?

Garantuoju, tau labiau patiks didesnis monikas, o ne didesnis ppi :)

> 3. dvejoju dėl 1440p nes žaidimams reiks galingesnės videlkos

Reikės. Bet su sąlyga, jog būtinai norėsi žaisti tik gimtojoje moniko
rezoliucijoje.

> pasidalinkit įspūdžiais kurie perėjo nuo 24" 1080p į 27" 1440p arba 27"
> 1080p

Tai ką čia dalintis, ir taip viskas aišku. Jei nepereini prie aukštesnės
klasės monitoriaus su geresne matrica, tai esminis dalykas, darantis
didžiausią įspūdį, bus tik moniko dydis. Antroje vietoje rezoliucija ir
kaip jos išdava, aukštesnis ppi.