Tema: Re: monitoriaus upgrade
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-03-21 15:02:28
Žmogus aišku gal galvoja pagal savo veiklą, man irgi norėtus sakyti, kad
jei jau perki 1440p moniką, reiktų įvertint, kad 1060 and ultra high
žaidimų nebetrauks taip, kaip ant 1080/1200p.

27 colių monikas su 1080p, bus toks pat upgreidas, kaip 24 pasistačius
arčiau :) (neskaitant toliaregystės ir trumparegystės klausimų).

Ant 1440p filmų peržiūrai yra praktiškai neaktualu, realiom salygom
nepastebėsi pikselių interpoliacijos artefaktų. Žaidimus pavaryt ant
1080p bus gal truputi daugiau galvos skausmo, nes rezoliucija junginėtis
turės, borderless windowed nepatogu pasidaro, bet vis tiek veiks.