Tema: Re: monitoriaus upgrade
Autorius: MRT
Data: 2018-03-21 21:07:56
> galvoju laikas pasididinti monitorių 24" > 27"

kartais aktualu ir pacios mintys apie poreiki.
galima tik nuspeti, kad nori didesnes istrizaines,
o klausimas apie geba - net nezinai ar reikia didesnes.

> tik iškilo keli klausimai kas geriau
>
> 27" 1440p vs 27" 1080p
>
> 1. kadangi visi filmai pas mane 1080p, ar jie labai baisiai atrodys ant
> 1440p fullscreen? taip pat ir didelė dalis youtube vis dar yra 1080p

nemanau, kad baisiai 1440p, taciau pats klausimas tarsi isduoda
tavo paties itarimus, kad 1080p video geriau per 1080p monitoriu.

> 2. ar vaizdas 24" 1080p atrodo daug geriau nei 27" 1080p, nes ppi kaip
> ir geresnis ant 24"?

priklauso nuo tavo akiu ir atstumo nuo nosies iki monitoriaus.
jei manai ir geresnio ppi daug grozio, tai 24" FHD-> 21,5" FHD palygink.

> 3. dvejoju dėl 1440p nes žaidimams reiks galingesnės videlkos

o cia jau faktas.. ir geimint ne ant native rezos vargu ar vilioja.

> pasidalinkit įspūdžiais kurie perėjo nuo 24" 1080p į 27" 1440p arba 27"
> 1080p

su siek tiek senesniu HW, t.y. laptop buvo problemos per HDMI pajungt
aukstenes nei FHD rezos monitoriu. Tiksliau - rodyt ji native reza.
Skaitant tekstus ziuret i ne native reza irgi neviliotu.

1440p esminis privalumas didesne geba, o tie ppi -
sakyciau teigiamos pasekmes arba neigiamos, jei tenka
tiunintis pagal akis ir keiksnoti wimdu kova su dpi.

PS. jei arciau nosies pritrauksi 24" FHD tai bus panasiai
kaip 27" FHD nieko neperkant, tiesiog vaizdas kiek padides.
Del ppi irgi panasiai - prikisk nosi prie pat ekrano ir matai
pikselius, nueik toliau - susilieja (kitaip TV 55" FHD butu pravalas)