Tema: Re: Klaviatura
Autorius: Salas
Data: 2018-03-14 08:13:10
Vakar vis tik isigijau DELL Alienware Pro AW768.
Vaizdelis akiai malonus, backlit ryskus, reguliuojasi zonomis. Klavisai
neturi to slykstaus klaksejimo kaip kitos mechanines klavos, bet aisku
dirba garsiau nei membranine. Apzvalgoje prie minusu buvo parasyta, kad
softas tik windows10, bet pasirodo puikiai veikia ir su win 8.1 x64.
Bet prie typinimo tai dar reikes prirasti, nes kolkas sekasi labai
sunkiai. Klavisai auksti, tarpai tarp klavisu didesni, ranka nepratusi,
labai daznai mistype'as buna. Ir dar vietoj ESC, daznai paspaudziu
kaireje virsuje esanti funkcini klavisa, galvoju, kad gal net ji reikes
suprogramuoti, kad veiktu kaip papildomas ESC :)