Tema: Re:Klaviatura
Autorius: Lucas
Data: 2018-03-06 21:23:48
Salas <salas@inbox.lt> Wrote in message:
> Kokia USB klaviatura pasirinkti ? Norisi tylios su backlight,  gal dar
> media ir kiti papildomi mygtukai nepamaisytu.
> Pabandziau pamaigyti mechanines, nu niekaip man jos neprilimpa, garsas
> didelis, klavisai irgi kaskokie nenormalus.

Logitech illuminated K740. Jei nezaidi saudykliu, tai yra viskas
 ko reikia - patogi, patvari, naudoju jau gal ilgai ir nerandu kuo
 skustis.
Jei nori, kad tiktu ir saudyklems, tai is nedideles patirties esu
 uz G810 - patinka (pagal garsuma ir feel) ir kiek primena ta
 pacia K740, tik kiek smarkiau reikia spausti mygtukus.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/