Tema: Re: Klaviatura
Autorius: Salas
Data: 2018-03-05 10:03:00
Yra ivairiu, bet jau lyg ir issirenku modeli, pasiskaitau amazone
review'us ir nusvyra rankos. Pvz kaskokia logitecho klava, klavisu isimt
negali, arba tie klavisai suluzta. Toks vaizdas kad klavas is visisko sh
pradejo gaminti. Be to kai kurios is ju netinkamos geiminimui, Pvz
negali vienu metu spausti shift+w+space, t.y. kombinacijos kurios daznai
naudojamos geimuose.
Pagal isvaizda labiausiai tiktu kaskas tokio:
https://www.amazon.com/Logitech-MK550-Wireless-Keyboard-Mouse/dp/B003VAHYNC/ref=sr_1_8?ie=UTF8&qid=1520236753&sr=8-8&keywords=keyboard
tik reiketu backlight, ir kad butu ne wireless.