Tema: Re: microSD iki 256gb palaiko telefonas
Autorius: svyt
Data: 2018-02-03 15:06:35
Ziurint koks greicio poreikis, buna kad su leta kortele stringa
 filmuojant garsas ar videoregistratorius man irasinejo 3
 minutinius failus iki puses, jau ieskojau kito, bet netycia
 ikisus kita kortele viskas susitvarke. Jei tenkina visus greicio
 poreikius, didelis greitis praranda prasme, nes virsija irenginio
 irasymo galimybes, pvz per laida duomenis i telefona eina gana
 letai, o isiminet kortele ir det i skaitytuva, man nepatinka, nes
 yra didele rizika sugadint korteles duomenis (taip atsitiko kelis
 kartus, teko performatuot nes matyt nekorektiskai istraukiau ar
 siap.) Tai kas is to kad kortele greitesne nei irenginiui reikia.
 Nu, tik tiek, kad geras daiktas gali praverst kada nors ateity,
 nea iki siol pirkdavau leciausias didziausios talpos, bet va po
 to kai susiduriau praktikoj kad tai ne visad gerai, nutariau
 nebetaupyt, nes kainos akirtumas mizernas, po metu ja net
 pamirstu, o tai kad pataupiau erzina vos ne 10 metu. Kai kurios
 korteles, beje registratoriuje 4GB kaip tik ir yra panasaus
 amziaus, 8gb pirkta uz brangiai jam netiko, guli nenaudojama
 vietoj to kad dirbtu savondarba iki siol.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/