Tema: Re: microSD iki 256gb palaiko telefonas
Autorius: MRT
Data: 2018-01-31 15:05:13

> Nėra jo. Nes tai nelaipsniuojami būdvardžiai. Kaip ir optimalus. Ar
> maksimalus, minimalus.

Vienaskaita:
senas.. senesnis.. seniausias..
turtingas.. turtingesnis.. turtingiausias..

Daugiskaita:
seni.. senesni.. seniausi..
turtingi.. turtingesni.. turtingiausi..

Negali buti turtingiausias is turtingiausiu?..

Optimalus spendimai - kiekvienam algoritmui
egzistuoja tik vienas geriausias sprendimas?

Jei optimalūs (daugiskaita) egzistuoja, tai buitinėje ar laisvo
stiliaus kalboje nematau nieko blogo tame "optimaliausias"..
Oficialioje - prireikus galima rasyt "pats geriausias" variantas,
jei jau gavosi taip, kad jis tera "vienas is tu penkiu geriausiuju".

https://en.wiktionary.org/wiki/optimal

tarsi uzuomina geras > geresnis > geriausias [> idealus]..

Dar mokykloj pamenu..
8 - gerai
9 - labai gerai << optimalu ar ne?.. ne, nes "labai"
      nepasako, kad nera "dar geriau nei labai gerai".
10 - puikiai << va cia jau optimalu.

Kaip tik is matematikos valstybinio turejau optimalu ivertinima :)
Tiesa sakant kaip ir du berods mano klasiokai.