Tema: Re: microSD iki 256gb palaiko telefonas
Autorius: MRT
Data: 2018-02-01 18:22:30

> Ple, mano optimizavimo paskaitu propiesioriai ruko kamputyje. Ne viena
> moduli teko savo laiku ishklausyti, ir niekada gyvenime neesu tokio girdejes.

Ne blevyzgu stiliuje "optimalus" ir yra "optimalus"..
Jei isbandei tris alternatyvas geresnes nei esama - jos visos "optimalesnes".
Kai tik issirenkti geriausia is tu "optimalesniu" - jis gauna medali "optimalus".
Pralaimejusius lengva patikrinti, kad pralaimi tam "optimaliam", vadinasi "nera optimalus".

Laipsniuojamoji forma optimaliausias, optimaliausia prireikus gali būti vartojama laisvuosiuose
stiliuose (žr. Kalbos patarimai. Kn. 1: Gramatinės formos ir jų vartojimas, Vilnius, 2002, p. 30).

Algoritmai, matematika, tikslieji mokslai man neitin panasu i "laisvaji stiliu"..