Tema: Re: Kaip suprasti kai windoze siulo formatuoti flashiuka?
Autorius: Nerijus
Data: 2018-02-01 16:15:59
On 2018-02-01 12:38 PM, Vytook's wrote:
> A jo, flashiuką padare Easy2Boot utilitą ir ten buvo neaiški particija

	Man vienam felsiuke nuolat rodo: "aijajai, klaida flesiuke, ka daryt?
Taisyt gal?". Ir taip jau kokie 5 metai. Naudoju ji ir niekas nedingo
kolkas. "Pataisius ir/ar suformatavus" vistiek lieka tas pats. Linuxai
ir kitokie sh, jokiu klaidu jame nemato.
	Taip, kad visaip buna. Bet geriau tokius dalykus kaip flesiuko remontas
daryti ne su windauzu. Nes gal te elementariai koks ext3 partishinas,
arba gpt sukurtas. Windauzui tai totali tragedija. O realiai, tai
normalus flesiukas.

	N. M.