Tema: Re: Kaip suprasti kai windoze siulo formatuoti flashiuka?
Autorius: Gvi2
Data: 2018-02-01 10:44:22
Man taip buvo, tai pasitaisė, kai atsitiktinai restartinau kompą (Win10) su įdėtu flash'iuku.
 Boot time Check'as ilgai jį skenavo, bet po to jau kuris laikas dirba be jokių klaidų.

Šiaip internetai rašo, kad taip atsitinka, kai kaupiklis prijungiamas prie ne Windows sistemos
(Android, Linux, ...) ir tvarkingai 'neišmountinamas'...