Tema: Re: Kaip suprasti kai windoze siulo formatuoti flashiuka?
Autorius: kef
Data: 2018-02-01 12:14:43
Tada sako kad bedos su FS ir siulo prachekinti, o ne formatuoti. Formatuoti
siule tik tuscia su dd uznulinta ar su kokia Linux ext3. Gal siulo
formatuoti kai pamato dideliam flashe nelabai tinkama jam fat16? Neteko
matyti.

"Gvi2"  wrote in message news:p4uk16$vji$1@trimpas.omnitel.net...

Man taip buvo, tai pasitaisė, kai atsitiktinai restartinau kompą (Win10) su
įdėtu flash'iuku.
Boot time Check'as ilgai jį skenavo, bet po to jau kuris laikas dirba be
jokių klaidų.

Šiaip internetai rašo, kad taip atsitinka, kai kaupiklis prijungiamas prie
ne Windows sistemos
(Android, Linux, ...) ir tvarkingai 'neišmountinamas'...