Tema: Re: MRT need help
Autorius: spakainas
Data: 2018-01-07 17:58:01
Nu naudoju, dropboxe darbiniai failai 7gb, revitai autocadai ir pan nu
ir vat ir nelieka. Tai aš irgi į hdd keliu kas rečiau naudojama, bet iš
principo tai užknisa, į 250 tilpčiau be problemų, reiks kažkada
apsiupgradint jaučiu.
Bet čia vėlgi, pc reik jaunuoliui, kuris viską instaliuos į c:/program
files, tai po mėnesio skambins man, kad vietos nėr. Aš neprivažinėsiu
ten pas jį nuolat fixint kompo, norisi kad daugmaž nejudinamas veiktų
bent pusmetį - metus.