Tema: Re: MRT need help
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-01-06 23:05:03
nu pažiūrėjau laptope, tai 65 laisvos iš 120. bet nežaidžiu ir visas
chlamas kitam 1TB diske.
Su hibridiniais tai mano patirtis tokia, kad vienas 3.5 tai tiesiog
veikia ir ten kažko nematai, o kitas, tai baltas Lenovo desktopas su
500GB 2.5" hibridu užkniso stabdymu iki tiek, kad pakeičiau į paprastą
3.5" 7200rpm diską. Na ir bėdos baigėsi.
Gal iš bėdos tokį
http://www.skytech.lt/wd5003azex-vidinis-diskas-black-500gb-sata3-7200rpm-64mb-p-125942.html,
gal bent placebo lygyje kiek greitesnis na ir 5 metai garantijos.

man atrodo žinau pas ką mėtosi i5-3330 su kažkokia neprabangia motke,
nedomina?