Tema: Re: MRT need help
Autorius: politikos naujokas
Data: 2018-01-07 04:07:02
spakainas <spakainas@mail.ru> Wrote in message:
> Pas mane dabar 120 sistemai, win7. Nu taip vos vos išsitenku, ir tai
> kokius nors retai naudojamus geimus ar pan kišu į archyvinius hdd, nes
> ten staigiai vieta baigiasi pagrindiniam. Dabar 39 free, bet švariai
> suinstaliuotas ir vos kelios pagr. programos.

Kur fiziskai guli folderiai Desktop, Documents ir Downloads?

Maileri naudoji? Kur jis storina viska?

Pas mane visa tai iskelta i hdd, todel i 128ssd telpa 2 (DU!) OSai - w8 ir w10 ir viskas puikiai veikia.

Aisku, kad abieju osu Program files ir Program files x64 folderiai irgi yra hdd'e ir ten kisu visas ne kritines programas. Bet, pvz, narsykles randasi ssd'e

MKN, hibridai - slamstas

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/