Tema: Re: SD korteles klausimas - kokia pirkti raspberriui?
Autorius: kaiser
Data: 2017-12-04 14:14:34
RPI2 ijungtas 24/7 kaip TV priedėlis su KODI jau porą metų. Kortelė
kažkokia pigiausia 8 ar 16 GB, 10 klasės. Kingston/Transcend/Apacer,
kažkas iš šių. No problem. Nežinau kokią įtaką P2P turėtų kortelės
ilgaamžiškumui.
RPI1 korteles ėsdavo, kol maitinimą jungdavau nuo TV USB. Pajungus nuo
atskiro maitinimo šaltinio bėdos baigėsi.

p.s. per BF pajamiau Amazon Fire TV Stick už €25. Lyg ir neblogas
daiktelis už savo kainą. Androide truputį paprasčiau bus online servisus
ir IPTV kultūringiau naudoti. O ir tą patį KODI nėra bėdų paleisti.
Kuo toliau, tuo mažiau norisi kažką siųstis, kai yra galimybė žiūrėti
nesiuntus. Čia labiau TV turiniui žinoma galioja.